دوستون دارم
 
همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق
 
 
شنبه 23 / 8 / 1391برچسب:, :: 7:48 ::  نويسنده : پانيذ جوووون

سلام به همه دوستان و کسانی ک همیشه منو با نظراتشون یاری کردن تا این وب رو با تمام عشق و حسی  که  تو دلم داشتم بنویسم.یک عذرخواهی هم به همه میکنم چون تو این مدت نبودم

همیشه منتظر نظرهای خوبتون هستم

 


سلامتی اونایی که خیلی تنهان

نه که نمیتونن با کسی باشن

فقط دلشون نمیخوا با هرکسی باشن....!


روزگاری خواهد رسید همچنان ک در آغوش دیگری خفته ای،به یاد من ستاره ها را خواهی شمرد تا آروم بگیری...

دلت هوایم را خواهد کرد...

به یاد خواهی آورد با هم بودن هایمان را...

به یاد خواهی آورد خنده هایم را...

به یاد خواهی آورد اشک هایم را...

به یاد خواهی آورد آغوشم را...

مطمئنم در آن لحظه در دلت می گویی،من آغوشت را می خواهم...

 

 



درد دارد وقتی همه چیز را می دانی...و فکر می کنن نمی دانی...و غصه می خوری ک می دانی...و می خندن که نمی دانی....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوست جوووونی های خودم پانیذجووون هستم چاکرهمتون هم هستم اگه دلتون خواست منو بلینکین!! بدون کامنت هم بیرون نرین!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق و آدرس nanaztarin-dokhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 511
بازدید کل : 91623
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics http://img4up.com/up2/12561251494672131940.swf کد موزیک می خوای؟